Ben jij op zoek naar inspiratie voor nieuwe programma’s? Zou jij graag horen wat voor gave programma’s andere groepen in jouw regio ondernemen en hoe zij aan inspiratie komen? Kom dan naar de Programma-Inspiratie-Avond!

Op deze avond gaan we per leeftijdsgroep (bevers, welpen, scouts) programma-ideeën met elkaar uitwisselen. Dus welpenleiding wisselt programma-ideeën uit met andere welpenleiding, scouts- met scoutsleiding etc. Ook hebben we wat een paar algemene onderdelen waar we tips uitwisselen voor waar je goede programma-ideeën kan vinden. En natuurlijk is er voldoende tijd ruimte om contact te leggen met andere leiding, wellicht kun je bij hen spelmateriaal voor een gaaf programma lenen dat zij al eerder hebben voorbereid!

Wat vragen wij van jou? Niet veel, behalve dat je vooraf even nadenkt wat jouw top 3 gaafste programma’s is die jij graag met anderen in de regio zou willen delen! Je kunt deze programma’s ook vooraf aan ons sturen, dan verspreiden wij ze later in de regio. Wij zorgen voor een drankje, hapje en de rest!

Samengevat:

Doel:     Programma-ideeën uitwisselen tussen leiding van speltakken
Voor wie: Speltakleiding van bevers, welpen en scouts
Wanneer: Maandagavond 16 januari, 20:00-22:00u.
Waar: Scouting PVG, Generaal de Wetstraat 68, Tilburg
Kosten: €0,-

Geïnteresseerd?

Schrijf je dan hier in voor deze avond!

za 25 mei 2024
Bever-Doe-Dag