Het bestuur van de Scoutingregio Hart van Brabant bestaat uit 6 personen. Zij worden voorgedragen door de Scoutinggroepen, gebaseerd op een roulatieschema. De benoeming van deze personen vindt plaats in de regioraad. Het regiobestuur bestaat op dit moment uit:

Peter Cools (Voorzitter)

Frank de Krom (Penningmeester en Afgevaardigde Landelijke Raad)

Martijn van der Pol (Secretaris & communicatie)

Mathijs van Swam (Bestuurslid Spelzaken)

Marijn de Krom (Bestuurslid speltakzaken)

Daphne de Kort (plv Afgevaardigde Landelijke Raad)

Coen Delvers (bestuurslid)

Contact

Je kunt ook contact opnemen met het hele regiobestuur via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

wo 10 apr 2024    20:00 - 22:00
vr 12 apr - zo 14 apr 24