Er worden binnen de Scoutingregio Hart van Brabant gedurende het Scoutingjaar verschillende activiteiten georganiseerd voor de verschillende speltakken. Het organiseren van een regio-activiteit of een bovengroeps-activiteit gebeurd door een regionaal team of door stafleden uit groepen.

De volgende activiteiten worden georganiseerd:

Regionale Scoutingwedstrijden
Winterhike

Daarnaast stimuleert en ondersteunt het regiobestuur het initiatief tot het organiseren van nieuwe regionale activiteiten. Maar ook de samenwerking tussen groepen om gezamenlijke activiteiten te ontplooien.

Contact

Neem voor vragen, meer informatie of initiatieven contact op met bestuurslid Spelzaken Mathijs van Swam via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.