Masterclass 1: Breinontwikkeling
Zaterdag 09 Oktober 2021, 18:00 - 21:00
Hits : 304

Nieuw dit seizoen! ?

Vanuit het trainersteam bieden we vanaf dit seizoen enkele masterclasses aan. Tijdens een avond verdiep je je in een thema dat te maken heeft met je vrijwilligerswerk bij Scouting. De Masterclasses zijn bedoeld voor zowel leiding, bestuur als overige vrijwilligers. Je komt binnen, pakt een kop koffie en verdiept je samen met de trainers en andere deelnemers in het onderwerp. Je gaat gegarandeerd met bruikbare tips and tricks terug naar huis. Zien we je bij de eerstvolgende Masterclass?

Onderwerp van deze Masterclass: Breinontwikkeling
We gaan dieper in op de werking van het brein op verschillende leeftijden. Hoe zien kinderen de wereld, wat kunnen ze aan, welk Scoutingspel en vaardigheden horen er bij welke levensfase? Hoe leggen we de link naar de praktijk?

Voor deelnemers aan de masterclass bieden wij om 18.00 uur een maaltijd aan, om 18.30 uur gaat de masterclass van start.
Aanmelden voor de masterclass is verplicht, dat kan door een mailtje te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met daarin je naam, functie en Scoutinggroep.

Locatie Scouting PVG