Bestuurscafé
Maandag 26 Februari 2018, 20:00 - 22:00
Hits : 511

Graag willen we je uitnodigen om deel te nemen aan de derde editie van het Bestuurscafé. Het thema is dit keer ‘aansprakelijkheid en verzekeringen’.

Walter Faber, consultant verzekeringen bij Scouting Nederland en claimhandler bij TVM verzekeringen, zal een lezing over dit onderwerp komen geven waarbij onder andere de volgende onderwerpen aan bod zullen komen:

• Aansprakelijkheid in het algemeen.
    Denk aan vragen als wat doet een bordje met "verboden toegang eigen terrein" wel en niet met jouw aansprakelijkheid? Hoe zit het met kinderen te water, losse stoeptegels naast het clubhuis, reizen naar de kamplocatie, e.d.
  • Bestuurdersaansprakelijkheid en het voorkomen ervan
  • Een aantal bijzondere verzekeringen aangestipt zoals de milieuaansprakelijkheidsverzekering (bijv. olielekkage) en verzekeringen met betrekking tot boten.
  • Aansprakelijkheid rondom bouwwerken

Walter heeft deze lezing eerder gegeven voor de regio ‘Rond de Biesbosch’ en daar waren zeer veel positieve reacties op ontvangen. Wij denken dan ook dat we hiermee een interessante spreker hebben geregeld voor jullie op een voor bestuurders belangrijk onderwerp!

Uiteraard zal er tijdens deze avond alle ruimte zijn om vragen te stellen en positieve en negatieve ervaringen rondom dit onderwerp met andere bestuurders uit te wisselen.

Het bestuurscafé wordt gehouden op:  maandag 26 februari
Locatie:               Gebouw Scouting Oisterwijk

Sportlaan 3b, Oisterwijk
Tijd:                     20.00 – 22:00 uur

Natuurlijk zorgen wij voor een drankje en een hapje en de mogelijkheid om naderhand gezellig nog wat na te praten

Graag vernemen we of je aanwezig zult zijn zodat we weten op hoeveel personen we mogen rekenen. Aanmelden kan door een mail te sturen naar regiocoach Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Hopelijk tot de 26e!

Locatie Scouting Oisterwijk, Sportlaan 3b Oisterwijk